Spis dig mæt, glad og tilfreds i god mad, mens fedtet smelter væk

Friskt, naturligt og nærende mad - Rigtig mad
Friskt, naturligt og nærende mad - Rigtig mad

Det lyder næsten som en mirakelkur…

Desværre, der findes ikke nogen mirakelkur. Der findes derimod forskellige måder at sammensætte din mad på, så du både oplever at være mæt, glad og tilfreds dagen lang, alt imens du holder et moderat kalorieunderskud, hvorved dit fedttab bliver noget lettere.

Spis dig mæt og slank i gode proteiner, friske grøntsager og smagfulde naturlige fedtkilder. Det lyder jo slet ikke så dårligt, og ud over at spise smagfulde og lækre livretter, vil du mulighvis opleve flere positive sidegevinster, ved at ændre dine madvaner til det bedre.

Her er en liste over nogle af de positive effekter folk beretter om:

  • Stabilt og højere energiniveau gennem hele dagen
  • Øget fedtforbrænding og dermed et sundt vægttab
  • Renere hud
  • Bedre søvn
  • Mindre vand i kroppen
  • Mindre sukkertrang
  • Bedre appetitregulering
  • Bedre hormonbalance
  • Bedre humør og dermed færre humørsvingninger
  • Færre migræneanfald
  • Færre maveproblemer
  • Pænere og blødere hud
  • Færre muskel og ledsmerter
  • Bedre fordøjelse
  • Bedre immunforsvar
  • Bedre fertilitet
  • Lavere blodtryk
  • Bedre kolesterolprofil
  • Højere naturligt testosteron niveau
  • Større sexlyst

Nu sidder du måske og tænker:“Grøntsagerne er sku ikke li’ mig…”

Sådan havde jeg det selv, da jeg besluttede mig for at ændre kost til bedre, for over to år siden nu. Efter kun få dage stod det klart, hvorfor jeg ikke tidligere i mit liv, havde forbundet grøntsager med noget rart – Min mad manglede fedt og kreativitet!

Jeg vidste jo godt at grøntsager var sunde, og tidligere forsøgte jeg da også at spise det fra tid til anden. Men at sidde med en kedelig salat, lavet på tomat, agurk og iceberg, uden dressing, olivenolie, nødder og kerner, var min sikre opskrift på at hade at spise grøntsager.

I dag spiser jeg bunkevis af grøntsager og jeg elsker det…

Jeg lærte mig selv at lave bedre mad, og tilberede grøntsager på et hav af spændende måder. Jeg slap min fedtforskrækkethed og begyndte at forkæle grøntsagerne og min mad generelt med flere sunde fedtkilder, og pludseligt gik det hele op i en højere enhed.

Allerede efter de første 30 dage, hvor jeg havde spist mig mæt i gode proteiner, bunkevis af grøntsager og smagfulde naturlige fedtkilder, oplevede jeg at være mæt i 5-6 timer efter hvert måltid, og jeg opleve at tabe mig helt ude at tælle kalorier.

Hvis ikke du taber dig, så vil du ofte være fordi du enten indtager energi tilsvarende din totale daglige energibehov, eller mere end det, hvis du oplever at tage på. Jeg oplevede ikke at nødvendigheden af at tælle kalorier, det kan vise sig at være en god ting for dig.

Vi er alle forskellige. Du skal finde din egen successtrategi, og jeg hjælper dig gerne.

Hvad er successtrategien til et fedttab?

Den er sådan set ret enkel. Indtag mindre energi end du forbrænder, så taber du dig. Den bedste slankestrategi er derfor en kostsammensætning, der mætter dig godt, tilfører din krop tilpas med protein, og hjælper dig til nemmest at være i kalorieunderskud.

Lad dig inspirere til et sundere, gladere og mere energifyldt liv!

Jeg har selv været fed og energiforladt. Jeg knækkede koden, og fik skabt en bedre livsstil. Hvis jeg kan, så kan du også. Du skal mulighvis bare have lidt støtte, hjælp eller coaching, til at komme godt i gang med rejsen mod din personlige UPGRADED Lifestyle.

Bliv inspireret til at spise smartere, komme i bedre form, og få mere glæde, velvære og balance i livet!

Abonner på YouTube, og følg med på Facebook og Instagram

Tilmeld dig også nyhedsbrevet nedenfor...

Sammen skaber vi kroppen og livet, du ønsker!

Har brug for hjælp? Så ræk ud efter hjælp...

Jeg er med dig hele vejen...

Johnny Christensen

Certificeret Coach
Mindfulness Practitioner
Vane- og Livsstilsdesigner

Book Online Coaching hos mig nu » Klik her

Jeg ser frem til at hjælpe dig...

Please enter your comment!
Please enter your name here